Powered By Blogger

tisdag 14 januari 2014

Möte, träning och kyckling

Tisdag. Jobb, träning och mat. I den ordningen. 

Jobbdagen bestod bland annat av ett möte med en guldbaggenominerad dokumentärfilmare. Väldigt spännande projekt och herre gud så spännande att vara dokumentärfilmare. Det vill jag också vara i mitt nästa liv. Hon droppade liksom i förbifarten "vi kan väl höras om två veckor, jag drar nämligen till Alexandria på torsdag och filmar lite. Och veckan därpå är jag i Murmansk på jobb." Och jag tänkte för mig själv, att nästa vecka tar jag nog en tur till Maxi och möjligtvis Finspång.. 

Träningen då. Tungt innan jag kom iväg. Trött i både kropp och hjärna, men då behöver jag träningen som mest. Det blev ett hyfsat bra pass med en del TRX-övningar, armgång i buren och mage. Och känslan efteråt är oslagbar. Och kroppen kändes stark. 

Jag kom hem galet hungrig och då styrde min egen Jamie Oliwer upp en kycklinggryta med bacon, grädde, soltorkade tomater och vitt vin. Holy smoke så gott! 

Nu blir det soffan och säsong 3 av Homeland! Skön avrundning på kvällen. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar