Powered By Blogger

tisdag 30 oktober 2012

Villa Fridhem

På väg hem från grymt bra och givande planeringsdagar på Villa Fridhem. Alltså, detta ställe är ju sjukt fint, fantastisk utsikt över Bråviken och med en miljö som gör att man vill krypa upp i en av de fluffiga fåtöljerna, lasta en tallrik full med smask från tårt- och kakbuffen och bara njuta.

Jodå, visst har jag har njutit en hel del, men såklart mest jobbat. Imorse gick jag upp och körde en morningswim i saltvattenspoolen.Jag som i vanligtvis hatar att simma tyckte detta var en lovely start på dagen, att helt ensam glida fram i vattnet till klassiskt musik var snudd på meditativt.

Vi avslutade dagarna med en föreläsning med den fantastiska Tomas Danielsson AKA "Stressdoktorn". Om ni får möjlighet ska ni verkligen försöka lyssna på denna man, hans föreläsningar är roliga, tänkvärda och med stor igenkänningsfaktor.

Nu mot dagis. Saknar trollen så det värker!

1 kommentar:

  1. Låter som toppendag trots arbetsfokus. Att simma är verkligen underskattad träningsform. När jag väl får till ett pass i vattnet så brukar jag tänka att jag borde göra det oftare. Och sen dröjer det ytterliggare några månader!

    SvaraRadera