Powered By Blogger

söndag 21 oktober 2012

Träning och tv-tips

Jag har instruerat två pass TRX ikväll och är mer än lovligt trött, men jäklar vad kul det är och vilka sköna kunder jag har! På sista passet deltog min fina vän Sofia. Kolla bilden nedan och föreställ er att denna kvinna var gravid för två månader sen! Snacka om att komma i form fort, jag är SÅ impad!

Nu blir det soffhäng framför nya Arne Dahl på kanal 1 klockan 21.00. Jag älskar böckerna och tycker faktiskt att filmatiseringarna är rätt bra dom med. Allas vår Magnus Samuelsson är ju klockren som skådis, värt att se bara därför!

2 kommentarer:

  1. gott att läsa att din helg blev så bra!!!
    att du samlat på dig litet ny kraft inför veckan som väntar...jag har precis fått besök av Petter o Amanda...Petter som ska till Linköping för jobb...och Amanda som stannar hos farmor sin till pappa hämtar henne på hemväg på tisdag...och vet du vad Stina...hon denna lille hjärteflicka på sex år hon kommer att prata hål i huvudet på sin farmor...oj oj oj ....på tisdag är jag lika mycket vrak som du var i fredags kväll..KRAM ...nu drar jag till sängs för denna lilla tjej hon har en förmåga att påstå att det är morgon vid halv sex tiden...HUR kan hon få för sig detta????

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ha, ha! Det kommer du klara lysande! Så mysigt med lite farmor-tid för Amanda! Kram!!

      Radera