Powered By Blogger

onsdag 10 oktober 2012

Träning med unga gossar

Jag hade en ambition om att sticka till gymet för ett snabbt pass styrketräning ikväll. Precis när jag kom började dock en TRX-klass och jag hakade på där istället. Passet hölls av 20 åriga Charlie som är en otäckt vältränad kampsportare. Förutom denne atlet var även hans minst lika vältränade kompisar med passet, således var det enbart jag och ett gäng grymt vältränade unga gossar som körde detta pass. Den något äldre, lätt utarbetade och trötta tvåbarnsmamman kände sig aningen malplacerad och jag fick verkligen slita hårt för att hänga med i deras tempo. Kul och ruskigt jobbigt!

Med darrande muskler och utsvulten mage dyker jag nu ner i soffan framför Bonde söker fru. Hoppas ni har en skön onsdagkväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar