Powered By Blogger

torsdag 18 april 2013

Till mina fina läsare

Just nu räcker inte tiden i mitt liv till och jag måste prioritera. Jag har därför bestämt mig för att ta en bloggpaus. Jag älskar att skriva, men jag älskar inte den stress som just nu präglar mitt liv. Jag vill ha tid och energi för det allra viktigaste i mitt liv, min familj.

Med största sannolikhet kommer jag tillbaka hit. Det kan ta några dagar, några veckor eller några månader. Vi får se. Hoppas ni hittar tillbaka till mig då!

12 kommentarer:

  1. Följ ditt hjärta!
    Viktigast med familjen och att du är pigg!

    Vila och fyll på med energi!

    Kramar bloggläsare

    SvaraRadera
  2. Stina.....
    har nog tänkt det många gånger att du har mycket omkring dig...
    undrat litet hur i all världen du hinner med att blogga...
    och roa mig och säkert många många flera där ute...
    med mycket trevliga episoder från ditt liv
    med jobb o man o barnen...fina fina barnen..Maja och Moa
    klokt av dig att stanna upp och spara på din kraft litet...
    och jag finns kvar ...när du än är tillbaka...
    för jag gillar att läsa om Stina...
    Stina som jag "känt" sen den dag hon föddes...
    och ibland får jag veta litet om Kalle och Liza
    och så mormor och morfar förstås ....kram på er båda...
    men mest om Stina och hennes vardag..och skriva det kan du !!!

    så sjunk ner i soffan nu och njut av Patriks goda mat
    och alla blöta pussar från barnen...KRAM så stor

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh nu blev jag alldeles tårögd. Tack för dom fina varma orden Britt! Stor kram

      Radera
  3. Ta hand om dig! Och dina viktigaste

    SvaraRadera
  4. Jag förstår dig gumman även om jag äkskar att läsa din roliga blogg. Sköt om dig!! Kram

    SvaraRadera
  5. Ja sånt man inte har ork till som man KAN välja är ju klokt att fundera kring! En bloggpaus kan va skönt, kanske får du lust att skriva igen. Hoppas det! Ta hand om dig! Kram Sara

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Sara! Jag tror säkert jag hittar tillbaka till bloggen, lite vila och lite mindre stress och skrivlusten kommer troligtvis tillbaka. Jag får följa er andra så länge! Kram!!!

      Radera
  6. Varje gång jag är inne och läser din blogg så blir jag så imponerad av allt du hinner med och jag läser dina inlägg med ett leende på läpparna. Du är en riktig fantast til att underhålla med dina ord. Hoppas du snart att du har jobbplaner till Göteborg så att vi kan ses. Ta hand om dig. Bamsekram Louise!!!!

    SvaraRadera
  7. Hoppas du kommer tillbaka snart
    med alla goda mat inspirations tips och annat fint.

    Njut av allt det goda!
    Kram

    SvaraRadera