Powered By Blogger

torsdag 4 april 2013

Dagen i korthet...

• Vaknade med puls på 220 mitt i en dröm där Patric hyrt ut vårt extrarum i källaren till Alexander Bard i andrahand. Puh, jädra tur att det var en dröm.

• Tappat bort bilnyckeln och varit galet nära att få ta en taxi för att hinna hämta kottarna på dagis. Patric räddade mig dock genom att stänga sin butik, gasa till dagis OCH samtidigt passa på att hitta min bilnyckel. Tack love!

• Gjort Ekholmen centrum med barnen. Barnen åt glass på en solig parkbänk och vi lånade tre filmer på bibblan. Dessa filmer kommer jag garanterat glömma att returnera och i slutänden hade det varit billigare att köpa filmerna på videobutiken bredvid bibblan. Men jag gillar grejen med bibliotek, även in det i mitt fall ofta blir rätt dyrt..

• Instruerat ett himla skönt pass och fått den oväntade kommentaren "Du är den mest positiva människa jag stött på". Jag blir ju oerhört glad över kommentaren, men tänker i mitt stilla sinne att han skulle se mig på hemmaplan en tisdagkväll när jag kommer hem trött och sliten från jobbet och är allmänt grumpy..

• Nu vankas det baconomlett. Kroppen skriker efter bränsle, så make it big!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar