Powered By Blogger

lördag 13 april 2013

Gymhäng och risig

Näe. Jag kan konstatera att jag inte mår bra. Huvudvärken är tillbaka och jag fryser som en hund. Influensa på intåg månntro? Jag hatar att inte må bra.

Vi har, trots mitt risiga tillstånd, haft en bra lördag. Görlsen och jag har ätit lunch hos mormor och morfar där även min bror var på besök idag. Barnen och mormor och morfar tog även en utflykt till bibblan och Domkyrkan medan jag låg och vilade. Uppskattat av alla inblandade parter.

Patric sliter som tusan på gymet, eftersom dom har grand opening av den nya crossfit/strongman delen imorgon. Kidsen och jag är där och kikar nu, och det blir riktigt fint! Om ni inte har nåt för er imorgon, sväng förbi EFC, träna, ät en korv, köp ett medlemskap till fantastiskt pris eller delta i nån av tävlingarna som arrangeras imorgon vet ja! Mellan 12-17 är det fullt ös och alla är välkomna! Om jag är pigg och fräsch kommer jag definitivt hänga där ett tag.

Kottarna håller just nu på att testa utrustningen i gymet, snacka om att dom har kul. Som Maja sa "vilken tur att min pappa har ett alldeles eget gym".







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar