Powered By Blogger

onsdag 17 april 2013

Vårtecken

Stolt lillasyster fick låna storasyrrans hoj till dagis idag "mamma, vi måste köpa cykel åt mig idag, jag är stor tjej nu. Farfar kan betala". Jo, jo dom lär sig snabbt dom små liven.

Det rann krokodiltårar ner för lillskrutts ögon när vi lämnade henne på dagis, hon ville ju också vara hemma och gosa med mamma. Shit, det där kommer jag aldrig att vänja mig vid, det känns som jag överger mitt barn. Trots att jag vet att det går över efter två minuter och att hon har världens bästa kompisar och pedagoger på förskolan gör det ont i hjärtat. Jag är så himla blödig när det kommer till mina barn.

Dagens pussel läggs just nu, Maja får vara några timmar hos mormor och jag kan pipa upp till jobbet för ett möte i eftermiddag. Nu vill vi bli friska, det har pusslats nog för ett bra tag framöver..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar