Powered By Blogger

söndag 7 april 2013

Grymt bra eftermiddag

Medan kidsen var på teater passade vi som sagt på att träna. Nästa helg är det premiär för den nya salen för funktionell träning/crossfit och strongman på gymet och idag fick jag äran att testa lite av utrustningen. Bland annat körde vi ruscher i så kallade "stroops". Tänk dig en sele med ett tjockt gummiband som du tar på dig, spring för allt vad tygen håller, dvs tills gummibanden tar emot och vill rycka dig tillbaka med brutal kraft. Galet jobbigt, riktigt jädra kul och extremt bra mjölksyraträning. Jag kände mig lite som en gladiator där jag kutade runt, dock en ganska vek sådan..

Jag har även hunnit träffa ytterligare en vän vid namn Sofia idag och tagit en skön promenix i vårsolen med henne. Gudars så mycket vi hinner avhandla på en timme, glad över mina fina vänner!

Barnen tyckte för övrigt att teatern var riktigt bra och dom hade även besökt Bosses och köpt glass samt passerat en skoaffär och köpt superfina sneakers åt Maja. Nu är våren nära! Tack bästa mamma och pappa för att ni lär våra kids att uppskatta kultur. Och glass:-)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar