Powered By Blogger

fredag 5 april 2013

Fitnessdag

Jag vet ju att ni är ett gäng träningsfreaks som hänger här inne på bloggen och er måste jag ju förstås tipsa om "Fitnessdagen" på Budo&Fitness imorgon! Grymt bra priser på träningskläder och träningsprylar och dessutom goodiebags till de 30 första kunderna. Ni kommer även kunna provsmaka nyheten "double chocolat pudding", en proteinbomb som smakar precis som chokladpuddingen man slevade i sig på julgransplundringen som barn. Grymt bra mellanmål med hela 23 gram protein och endast 0,9 g kolhydrater per portion. Nåt att längta till efter träningen!

Surfa även in på Budo&Fitness Linköpings facebooksida vet ja och spana in den grymt snygga träningsjackan från Better Bodys som säljs för 399 imorgon istället för 899 som är ordinariepris!

Om ni kilar in i butiken kan ni ju även passa på att hälsa min käre sambo och hans kompanjoner från mig!

1 kommentar:

  1. Det låter ju hur skojigt som helst ju. Jag är dock i Sthlm hela helgen och missar den spännande dagen. Får kanske skicka mannen!

    SvaraRadera