Powered By Blogger

fredag 12 april 2013

Inte riktigt i form

Jag vaknade med huvudvärk imorse och den har minsann envist hängt sig kvar under dagen. Huvudvärken har dock haft den goda smaken att flytta sig från huvudet ner till nacken och ut mot höger öra. Underbart. Kroppen känns seg och aptiten är obefintligt. Att jag varken är sugen på mat eller sweets är ett tecken på att nåt inte är som det ska, det är liksom sällan man får truga i mig fredagsmyset.

När kottarna har krupit till kojs är min plan att krypa ner under en filt i soffan, och om Patric hänger kvar länge på jobbet blir det "Dirty Dancing" som får göra mig sällskap. Är det nåt som kan få mig att må lite bättre så är det att se svinheta Patric Swayze säga "No one puts Baby in a corner". Bästa filmscenen nånsin:-)

Håll tummen för att jag vaknar upp med piggt huvud och lätt kropp imorgon!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar