Powered By Blogger

fredag 12 april 2013

Mastodontsömn

Jag somnade strax efter 20.00 igår och vaknade vid 07.00 imorse, jag har alltså sovit nästan 11 timmar inatt! Helt ärligt vet jag inte när det hände senast, men uppenbarligen var det nödvändigt. Huvudvärken har så gott som försvunnit, nacken är fortfarande stel -men på det hela taget känner jag mig som en ny människa jämfört med igår.

Just nu äts det långfrukost. Tjejerna har styrt upp äggröra tillsammans med pappan i huset, färska jordgubbar, serranoskinka och massor kaffe får komplettera denna. Jag löser Correns korsord, tjejerna kollar på Bompa och nästan hela helgen ligger framför oss. Just nu njuter jag av att kunna sitta i morgonrock och rufsigt hår, fylla på kaffekoppen en gång till och inte ha någon tid att passa. Vardagslyx!

Hoppas att ni har en härlig helg!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar