Powered By Blogger

söndag 14 april 2013

Söndagsmiddag hos oss

Jag försöker bota den sjukt envisa huvudvärken med vila, avspänning, värme och bra mat, det hjälper sådär. Imorgon är det jag som ringer första bästa massör och ber dom gå lös på min nacke . Eller kanske en kiropraktor. Eller en naprapat. Eller varför inte en osteopat. Eller möjligen en sjukgymnast. Just nu skiter jag i titeln, så länge dom får bort min huvudvärk och får nacken på plats igen får det gärna stå florist i CV:t.

Middagen ikväll blev baconlindad köttfärslimpa och en riktigt schysst sallad med bland annat mozzarella och melon. Jag tänker att c-vitamin kanske är bra mot huvudvärken, men det hände inte ett dugg trots att jag åt sallad som en tok. Vid ett obevakat ögonblick tog Moa såsskålen och drack några djupa klunkar av Patrics gräddsås "fantastisk sås" utbrast hon lyckligt. Treåringar är fantastiska. Iallafall för det mesta:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar