Powered By Blogger

tisdag 9 april 2013

En vanlig tisdag...

En tisdag som har gått i 220 knyck. Jädrar vilket ös. I koncentrat har den sett ut enligt nedan:

• I ottan hämtat upp två kollegor och susat till Norrköping. Haft ett riktigt bra möte, men lyckades glömma kvar min kalender. Således glömde jag även mitt liv. PANIK. Allt jag ska göra står i den, jag vet knappt om jag ska till Stockholm eller tandläkaren imorgon. Tack och lov har en snäll medarbetare gått och lämnat den hos en av mina chefer som bor i Norrköping och den levereras till regionkontoret imorgon. Således får jag mitt liv och strukturen tillbaka igen. Puh.

• Hämtat barn, lagat tacos, läst sagor och hört alla detaljer om min fyraårings ståndande bröllop med dagiskompisen Folke. Jo, jo det ska börjas i tid..

• Kört ett grymt pass på gymet med min kollega Helena. Hög puls, massor svett, skakande muskler och SÅ skön känsla efteråt.

• Handlat förnödenheter på Coop. Förnödenheter i vår familj är i dagsläget skivbar leverpastej, turkisk yoghurt, ägg och krispiga äpplen.

• Landat i soffan framför Biggest Looser och konstaterat att jag inte kommer göra många fler knop idag.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar