Powered By Blogger

söndag 7 april 2013

Kalas och barndomsvän

Vi har inlett denna söndag med "mini-kalas" för Moa. Det lilla livet blev ju sjuk sist det begav sig, så vi har fått skjuta upp festligheterna. Idag kom så äntligen bästisen Blanka på besök och även Majas bästis Lovisa. Tjejerna har lekt riktigt bra ihop, det har dansats hysteriskt till Gagnam Style, lekts doktor, ätits jordgubbar, glasstårta och chokladbollar och hafts skattjakt efter godispåsar. Just nu laddar kidsen för eftermiddagens happening, mormor och morfar ska ta med dom på teater, Lilla Anna och Långa Farbrorn på Sagateatern -mycket spännande!

Nu på förmiddagen var även min barndomsvän Sofia här en sväng. Sofia bor sedan många år i Karlstad och vi ses alldeles för sällan. Just nu väntar hon sitt andra barn och var sjukt vacker med sin kula på magen. Gud vad jag gillar vänner som man inte träffar på typ ett år, men när man väl ses är det som om det var igår. Riktiga vänskap.

Nu ska jag fixa iordning barnen, sen drar jag till gymet för en date med min käre sambo! Hoppas ni har en skön söndag!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar