Powered By Blogger

tisdag 16 april 2013

Årets vårjacka

Äntligen börjar graderna krypa upp så pass högt att man kan stoppa undan vinterpälsen och hoppa i vårjackan istället, lovely! Jag har letat efter en jacka som är tillräckligt sportig för att kunna cykla till jobbet i, men samtidigt snygg nog att ha till jobboutfits. Valet föll på denna marinblå parkas med underbart vitt- och ljusblårandigt foder. Lagom längd, stora fickor och förstås med livsnödvändig kapuschong:-) Känns som en bra investering!

2 kommentarer:

  1. Schnygg! Insåg idag att jag inte äger en vårjacka användbar till jobbet längre, fick ett för hastigt ryck i höstas och rensade allt för att jag skulle vara tvungen att köpa en ny nu.. Lagom smart kanske..

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ha, ha! Jag kan också vara väl hård i mina rensningar... Du får ut och leta efter nåt nytt snyggt!

      Radera