Powered By Blogger

tisdag 2 april 2013

Koma och frukostvanor

Efter att ha sovit riktigt dåligt inatt, med konstiga drömmar och barn som pratade i sömnen, inleddes morgonen i en rejäl dimma. Innan jag kom in i duschen kändes det som jag varit på jordens brakfest igår och länsat värdparets barskåp på gammal likör, Jägermeister och sherry. En lång dusch och två koppar kaffe senare var jag nästan normal igen. Men bara nästan.

Just nu kuskar jag på tåget mot den kungliga huvudstaden. Jag har jobbat lite, men nu har jag tagit rast och sitter och sippar på mitt kaffe och kollar på "Girls" på Svt-play i mobilen, Gud vad jag gillar den serien! Så befriande oamerikansk! Jag är dessutom lite smått fascinerad över att min tåggranne har dragit i sig en frukost bestående av en påse grillchips, en dubbel Dajm och en halvliter påskmust. Frukostvanorna är onekligen olika.

Ha en skön onsdag kamrater!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar