Powered By Blogger

onsdag 10 april 2013

Tiden räcker inte till...

Jag är ledsen att denna blogg just nu missköts en smula, men tiden räcker verkligen inte till...

En intensiv jobbdag med efterföljande avlämning av barn hos mormor och morfar, medan jag försökte styra upp diverse praktiska göromål -typ biblioteksproblem. Barnen fick ju som sagt låna tre filmer på bibblan förra veckan, och jag var ju beredd på att detta skulle bli ett kostsamt kalas. Tyvärr blev det ännu dyrare än jag trodde, eftersom jag råkade bryta en dvd rakt av när jag skulle ta ur den ur fodralet. 400 spänn och få fick jag ändå 500 spänn i "rabatt". Tack för det liksom.. Jag hann även förbi Lindex och fixade superfina nattlinnen åt kottarna som mormor sponsrade. Alltid lika generös!

Nu blir det finalen av Sveriges Mästerkock, sedan tidigt i säng. Åker på jobbmöte i Stockholm imorgon och tåget avgår alldeles för tidigt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar