Powered By Blogger

lördag 6 april 2013

Lördagsaktivitet

Lördag! Tjoho! Jag har inlett dagen på gymet och tagit lite bilder för ett tidningsreportage. Kontrollfreak som jag är ville jag hemskt gärna se fotografens bilder innan de publiceras, men han bara skrattade och lät meddela att jag får lita på hans yrkesskicklighet. Otäckt. Jag kan mycket väl ha sett ut som ett vrak där jag hängde i TRX-banden och försökte pressa fram ett leende för en speedad fotograf. Ja, ja den som lever får se...

Efter fotosessionen passade jag på att träna igenom kroppen. Det blev ett crossfitinspirerat pass där styrka och kondition mixades hej vilt. Jag blev riktigt jädra trött. Efter avklarad träning hann jag även kuta in på Lindex och köpa en bikini, för en gångs skull är jag ute i god tid och alla storlekar finns kvar. Jag brukar komma på typ i juni att en bikini vore bra att ha och då är det bara storlek 34 och 44 kvar.. Jag hoppas även på att få inviga min bikini snart, nu är det ju faktiskt nedräkning till Mallis:-)

Nehej, lite lunchvila med kidsen innan vi tar tag i resten av dagen! Vädret är ju helt fantastiskt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar