Powered By Blogger

tisdag 1 december 2015

Ett nytt liv

Idag tackades en av mina gamla chefer av. Efter 43 år i statens tjänst tar han välförtjänt pension. 

Att han är en person som satt tydliga avtryck under sin karriär märktes väl -talen och lovorden var fina och känslosamma och uniformerna med guldknappar många. 

Det var denna chef som rekryterade mig till det statliga verket för nio år sedan. Och det är mycket hans förtjänst att jag har kunnat utvecklas på det sätt jag gjort. Han har trott på mig och stöttat mig, och för det kommer jag alltid vara honom evigt tacksam.   

Jag hoppas att alla får möjligheten att någon gång i livet ha en chef som får människor att växa. Som är modig, driven och fylld av empati. 

Ett nytt liv tar vid. Livet som pensionär. Lova att leva det fullt ut och njuta stort. 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar