Powered By Blogger

måndag 30 november 2015

Pillertrillar

Ett besök på vårdcentralen idag som resulterade i en antibiotikakur och ett återbesök på fredag.. Jag har en inflammerad körtel som gör svinont, men som enligt uppgift är ofarlig. Och det är ju förstås det absolut viktigaste. Kan definitivt leva med smärta, så länge jag vet att det inte är farligt. Jag är dock rätt sugen på att få tillbaka min vanliga vänsterarm... 

Hyllar återigen Berga Vårdcentral -professionella, snabba, serviceinriktade och trevliga. Sjukvård när den funkar som bäst! Så himla nöjd. 

Jag hann även klämma in ett spinningpass ikväll, som var grymt bra! Skönt att vara kund ibland och inte behöva instruera. Låta andra sköta peppning, passupplägg och musik. Min hjärna behövde rensas och mitt psyke behövde svettas, och så blev det. Gött värre. 

Kvällssnacks

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar