Powered By Blogger

söndag 20 december 2015

Fantastiska fyran

En eftermiddag och kväll som har spenderats med mamma, pappa och lillasyster. Det är inte ofta vi umgås i den konstellationen längre. Barn, hundar, sambos och annat löst folk brukar ofta haka på, men idag var det bara vi fyra. Mysigt värre. Like back in the old days. 

Först såg vi Da Capos fantastiskt fina julkonsert. Mäkta stolt över att kunna säga att en av mina bästa vänner ingår i den där superkören. Alltså, vilka röster. Carola Häggkvist-nivå. Lätt. 

Och jag blir som en fyraåring som vill peka och ropa "henne, hon där på andra raden känner faktiskt jag, och hon sjunger som en Gud". Fatta att jag fick sjunga duett med henne i somras. På ett bröllop. Det är stort! 

Efter konserten blev det söndagsmiddag och semesterminnen på Texas Longhorn.  Rejält med protein. Och massor schmarriga dipper och såser. Underbart. 

Nu ska jag krascha framför nya favvo-serien "Gåsmamman". Rekommenderas! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar