Powered By Blogger

måndag 23 maj 2016

Firat och peppat

Gjort Stockholm osäkert, och vid hemkomst från huvudstaden åkt direkt för att fira jordklotets bästa mamma som fyller år idag. Grattis älskade mamma, du är fantastisk på så många sätt!

Den ömma modern hyllades med Matteus-porslin och örhängen från Pilgrim, och vi bjöds på svenska jordgubbar och nygräddade våfflor med grädde och hallon -fint värre! 

Direkt från firandet till gymmet för att instruera bodypump. Kroppen kändes ok, men långt ifrån på topp. Jag tog det hyfsat lugnt och hade fokus på coachning och teknik istället för fullt blås med tunga vikter -sånt behövs också ibland. Men förkylningen får gärna lämna min kropp nu, känner mig färdig med dig! 

Jaha. Sommar ta mig tusan. Ljuset. Fågelkvittret. Blommorna. Som jag längtat. Njuter. Obeskrivligt mycket. 

Svenska. Årets första. 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar