Powered By Blogger

onsdag 27 januari 2016

Rafflande

Sjuk. Så odugligt. Sover. Svettas. Tar nåt febernedsättande. Sover igen. Ungefär så rafflande är mitt liv just nu. 

Kosthållningen de senaste dagarna har varit tämligen begränsad. Kardemummaskorpor och Fanta. Punkt. Bara tanken på flottigt kebabkött, falukorv och stora stekar får mig att kallsvettas ännu mer. Överväger att slicka i mig en piggelin, men det är max vad jag klarar av. 

Har sett en film. Eller nästan. Somnade i mitten och missade sista kvarten, men däremellan var den bra. Hundraåringen. Tror jag ska se om den. Utan feber. 

Överväger att ta en dusch, men det känns svinjobbigt att ta av sig kläder och stå upp i fem minuter. Hey, jag brukar längta efter att kuta en mil, och nu känns en dusch som värsta utmaningen. Okej influensan, jag är klar med dig nu. Förstått? 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar