Powered By Blogger

fredag 1 januari 2016

Åtgärd. Nu tack.

Okej. Och nu har jag aktiverat alla datakunniga personer i min närhet på att lösa problemet med att det inte går att blogga från min telefon eller lägga upp bilder på bloggen. Så. Irriterande. Får högt blodtryck och sus i öronen av teknik som inte funkar. 

Dessutom är det ju på nåt sätt ganska komiskt att jag tror att världen sitter och väntar otåligt på att få se en bild på Black Angus-entrecoten jag åt igår. Eller våfflorna med sylt och grädde jag tryckte till frukost. Världen överlever nog liksom bloggtystnad från lusseshusse ett par dagar. 

Och hey, ni har säkert annat viktigt för er. Typ kolla Ivanhoe eller backhoppning från Garmisch Partenkirchen. Eller äta sega ostbågar -sånt är standard på nyårsdagen! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar