Powered By Blogger

söndag 10 januari 2016

Playdate

Herregud vilken social helg! Gillar't. Starkt. 

Idag var det häng i Västerlösa hos sköna familjen Wahlqvist. Maja, Moa, Freja, Hilda, Svea och Hedda, ett stort gäng kids alltså som röjde järnet i snön och inomhus medan vi vuxna pimplade kaffe och hade allmänt trevligt. Vi bjöds dessutom på köttbullar, gräddsås, kantareller och hemkokt lingonsylt -fint värre. Och hembakta kärleksmums. Johanna knäcker vilken hemkunskapfröken som helst! Grym i köket alltså. 

Och Svea, åtta månader guldklimp. Seriöst -min livmoder vrålar: make babies när man sniffar på denna mjuka hjässa. Så. Himla. Underbar. 


Efter playdejten drog jag till gymmet och instruerade kvällens bodypump -sista gången ever med Bodypump 95, imorgon kör vi release för 96:an. Som jag längtar. Den är grymt bra. Grymt jobbig. Grymt skön musik. 

Kom och gör mig och mina fabulösa kollegor sällskap på releasen imorgon klockan 18.50. Jag lovar att det blir bra drag och mycket svett och stånk. 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar