Powered By Blogger

onsdag 13 januari 2016

Jaga socker

Idag har jag haft sjuka socker-cravings. Man vet att det har gått över styr när man plundrar barnens smällkarameller från i julas för att komma åt den där lilla reisen-kolan som man vet ligger där inne och väntar på en.... Tror dessutom att det absolut har gått över styr när man häller i sig blandströssel direkt ur burken. Orkade inte ens sleva upp lite Big Pack-vanilj på en tallrik. Jag shottade strösslet rakt upp och ner. Gott? Inte ett dugg. Sött? Absolut. Skyller allt på PMS. Jefla hormoner. 

Har utöver min hysteriska sockerjakt teamat en bodypump-klass med min goda vän Helena. Väldigt trevligt! Och väldigt jobbigt. Träningsvärken kommer inte vara nådig imorgon. Men kul hade vi. 

Nähä, nu ska jag lägga mig och kolla på premiäravsnittet av "Sveriges mästerkock". Älskar att kolla på folk som tror att dom är Per Morberg men misslyckas kapitalt med att koka bönor. Underhållning på hög nivå! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar