Powered By Blogger

måndag 31 augusti 2015

To do

Den här veckan alltså. Vi borrar ner huvudet och bara kör. Fulla dagar på jobbet och utöver detta bland annat; sjukhusbesök på kirurgen, föräldramöte i skolan, tvådagarskonferens i Stockholm, tandläkartid för Maja, två barnkalas, en afterwork, två pass att instruera och ett hus som är i stort behov av städning. Tjohooo. Glamorösa vardag. Dessutom är det tydligen någon form av bockjaktspremiär som är enormt viktig. Iallafall för delar av familjen.. 

Idag har jag iallafall betat av två saker på min to-do-this-week-list: köpt höstskor åt barnen och utvärderat en av spinninginstrukörerna på gymmet. Check på båda. 

Tack mamma för bistånd och support i skoaffären -du är bäst! Två dagiströtta kids och två miljarder skor -glad att jag slapp lösa det själv. Tack Suss för bra pass -det ryckte benen när jag satt med mitt block och tittade på alla som öste järnet och svettades kopiösa mängder! 

Nu soooova. Hälsningar sliten 37-åring. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar