Powered By Blogger

torsdag 20 augusti 2015

Storstan och svett

Jobbmöte i Stockholm idag. Ett riktigt, riktigt bra och oerhört inspirerande sådant! 

Utsikten från möteslokalen får högsta betyg. Tänkte höra om jag kan hyra placet och anordna en fet nyårsfest. Fatta utsikten! 


Dagens minst genomtänkta; klä sig i svart. Efter att ha promenerat från t-centralen till Thorildsplan var jag dränkt i svett. Och då gick jag inte i nåt powerwalk-tempo. #panikköpadeopåica

Svettpaus längs norr Mälarstrand. 

Jag höll även på att dö av uttorkning och fick hälla i mig en sån här. Alltså, jag gillar Nocco men den här var inte nån favorit. Smakade som för svag saft på ett barnkalas. 


Nu rullar jag hemåt. Längtar intensivt efter att få krama mina små. Kladdiga fingrar och rufsiga hår, världens bästa! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar