Powered By Blogger

torsdag 27 mars 2014

VOB

Feber och sjuka små barn. Jag har sovit med en 40 grader varm barnkropp vääääldigt nära hela natten och vaknade med universums nackspärr. Kolla åt vänster kan jag glömma idag. Sjukdomarna verkar iallafall gå åt rätt håll och febern är under 40 grader på mini nu. Skönt! 

Jag pep iväg till jobbet tidigt imorse. Klarade av några "måsten" och tog med mig en bunt jobbpapper hem. Nu försöker jag förbereda morgondagens deltagande på ledningsgruppen samtidigt som en Bamsefilm rullar i bakgrunden. Dunderhonung och programutveckling -hjärnan blir lite förvirrad av denna kombo. 

Mormor och morfar hämtade nyss Maja, som mådde betydligt bättre idag och tog en sväng till bibblan. Skönt för henne att komma ut lite, även om hon inte var tillräckligt frisk för dagis. 

Nä, jag packar nog ner Moa i en vagn och rullar ut i solskenet. Jobba hinner jag göra sen. Kanske. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar