Powered By Blogger

måndag 3 mars 2014

Kitty på toa

Jag begår samma misstag ännu en gång -åker och handlar med två svintrötta barn. Att jag aldrig lär mig. Men, är mjölken, brödet, frukten och grönsakerna slut och mannen är på jaktkurs är det liksom inte så mycket att välja på. 

I min iver att komma ifrån affären så fort som möjligt märker jag inte att det glider ner saker i vagnen som inte står på inköpslistan. Barnen är snabba som små illrar. Idag kom vi till exempel hem med fyra rullar Hello Kitty-toalettpapper med som dessutom doftar fransk bordell (hur det nu luktar). Otippat var även ett paket röda pölser. Den där danska korven som består av 40% karamellfärg. Känns nyttigt och fräscht. 

Nä, få huliganerna i säng och krascha framför valfri såpa. Huvudvärken sitter som ett smäck. 



1 kommentar: