Powered By Blogger

lördag 8 mars 2014

Dagens tre

• Njutit av vårsolen i lekparken med kottarna. Vantarna fick ligga kvar i vagnen och det blev riktigt svettigt under mössan. Fågelkvitter och doft av upptinad hundbajs. Vårkänsla big time! 

• Köpt en jacka som jag inte vet om jag ska behålla. Slog till på en klassisk oljerock som jag tycker är svinsnyggt på andra, själv känner jag mig som om jag ska till stallet för att rykta häst och mocka spilta. Får sova på saken. 10 dagars öppet köp är väldigt bra för veliga personer som jag. 

• Sprungit benen trötta. På mjuk skogsstig och i lerig pulkabacke. Backintervaller i slalombacken i Vidingsjö gav mycket mjölksyra och ännu mer endorfiner. Att kunna överge grusiga cykelvägar och istället avverka löpturer i skogen är vårkänsla om något. Älskar det! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar