Powered By Blogger

måndag 31 mars 2014

Risig..

Bra tajming. Jag tar gärna en släng av barnens virus just nu. Det passar verkligen utmärkt. Jag har ju bara en nationell utbildning att styra upp imorgon och en tvådagarskonferens med 100 personer onsdag-torsdag. Jag har proppat mig full med panodil och ska krypa till sängs pronto. Har jag tur så kan jag sova bort skräpet. 

Moa är inte kry än och har fått hänga med mormor och morfar idag (tack för ni finns!). Det lilla livet kräktes av Kåvepeninet, sinnessjukt äckligt, och jag fick ringa läkaren idag och be om nån variant som inte smakade kadaver och förruttnelse. Ny sort med apelsin och jordgubbssmak är utskriven och den tar hon utan knussel. Varför inte skriva ut den "goda" sorten från början? Måste barn lära sig att medicin är äckligt? Jag tror inte att hon kommer gå och smyghutta ur den här flaskan bara för att den råkar smaka okej. Fattar inte grejen alls. 

Nej. Positiva tankar och sömn. Jag SKA vakna pigg imorgon. Så det så. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar