Powered By Blogger

fredag 7 december 2012

Fredagspresent

Rosor, choklad och lyxiga magasin -ja, det gör ju inte direkt ont att få, men ska man göra mig riktigt glad får man gärna ge mig ett paket innehållande schyssta träningskläder.

Idag överraskade min kära sambo mig med en för tidig julklapp innehållande ett par cargopants och ett linne från grymma "Better Bodies". Byxorna är så jädra sköna att jag nog kommer springa runt i dom största delen av min lediga tid -även utanför gymet. Jag känner mig dessutom lite lagom "gangsta" i camouflage och lite mer som 17 år, än som de slitna 34 år jag faktiskt är. Jag kanske borde köpa moppe, börja gilla Justin Bieber och vara allmänt trotsig mot mina föräldrar också. Return of the tonåring liksom. Nej, jag får nog nöja mig med att njuta av mina "ungdomsbrallor" i smyg.

Trevlig helg gott folk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar