Powered By Blogger

onsdag 12 december 2012

Dålig nattsömn och picknick

Det var ju inte direkt en genial idé att dra i sig en stor kopp kaffe strax före 21.00 igår. Jag hade sjukt svårt att somna och klockan hann nog passera midnatt innan jag crashade. Dessutom blev jag galet hungrig vid 23-hugget. Min käre sambo är ju som tur handlingskraftig och styrde upp en spontan picknick åt oss, så vi låg i sängen och kollade på gamla avsnitt av "Sunes jul" och käkade nattmat. Min mamma kommer att få galopperande magsår av denna story, för mat ska ätas vid köksbordet, därmed basta. En fördel med att vara vuxen är ju att man kan göra nästan precis som man vill:-)

Jag vaknade klockan 05.10 imorse och kunde inte somna om, så jag har redan käkat frukost, vikt ett berg tvätt och lusläst Corren. Klockan 14.30 i eftermiddag blir det Luciafirande på dagis, så jag jobbar kort dag. Innan jag får checka ut från office ska jag dock hinna med en videokonferens, ett möte in real life och en lägenhetsvisning med en kollega -dags att sätta fart!

Trevlig Lucia till alla stjärngossar, pepparkaksgubbar och tärnor out there!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar