Powered By Blogger

söndag 17 juli 2016

Stan

Lämnade landet, temporärt, och drog in till stan för att instruera bodypump. Två veckor utan klasser att instruera och jag var riktigt sugen på att få sätta på mig headset och bossa lite. 

Jag trodde att jag skulle vara hyfsat ensam på gymmet en solig söndagkväll mitt i brinnande semestertider, men icke. Det var ett stort gäng senesterbruna kunder som leverade snygga knäböj, frivändningar och utfall. Kul! Själv hade jag träningsvärk redan innan passet, pga av intervallerna igår, men det var bara att bita ihop och låtsas vara stark. 

Nu är det sju ton tvätt och fjorton ouppackade väskor som måste hanteras. Skjut mig. Har god lust att elda upp rubbet och handla nytt på rean, men så funkar det visst inte... 

Pre-pass. Fräschar upp koreografin. Hjärnan är blank efter två veckors semester... 



 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar