Powered By Blogger

tisdag 24 november 2015

Business-träning

Godmorgon London. Från ett krispigt och en minusgrad kallt London, till spöregn, grått och 7 plusgrader varmt London. Tur att jag har packat paraply. Som sagt, jag börjar bli vuxen. Och det regnar alltid i London. Det vet ju alla. 

Jag har sovit som ett barn. Och vaknade av klockan vid 06-hugget. Hoppade i träningskläderna och tog hissen upp till våning 6, där hotellgymmet låg. Det var jag och tre bleka engelsmän som trängdes bland hantlar och roddmaskiner. 

Mitt pass är inget att skryta med, men jag hann köra igenom överkroppen i 45 minuter, bättre än inget. Och jag hann värma upp engelskan lite. I England pratar man tydligen väder, vind, aktiemarknad och business med gymkamraterna. Jag hade bara åsikter kring vädret. Aktier vet jag knappt vad det är. 

Mot mötet! Upp med paraplyet! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar