Powered By Blogger

måndag 7 september 2015

Viktigast idag

Det mest anmärkningsvärda som hänt idag: 

• Maja fick fyra getingstick i handen i skolan och fick hänga hos skolsyster. Hon berättade med darrande underläpp om detta trauma när hon kom hem. Stackars liten! 

• Jag åkte till jobbet iklädd poncho. Kände mig lite som Pocahontas eller som att jag skulle dra upp en panflöjt ur handväskan och ha konsert utanför Åhléns. Fick dock mycket beröm för den, så Pocahontas-looken är tydligen rätt. 

• Moa hade premiär på sin dans ikväll och hon körde för allt vad sockiplasten höll. Själv hann jag också träna ett köttigt pass under tiden, perfekt utnyttjande av tid! 

• insåg att varmrökt lax och bearnaisesås är en oväntat bra kombo. Bearnaise funkar till nästan allt. Just sayin. 

Lättklädd ballerina 



Min stilikon 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar