Powered By Blogger

tisdag 22 september 2015

Kvickt

Klockan 17.13 gled mitt pendeltåg in på stationen. Klockan 17.30 hade jag blivit skjutsad i ilfart till gymmet, bytt om, planerat ett pass och stod redo för kunderna. 17 minuter sharp för att byta från business till träning. Så kan det gå när man lever ihop med en gymägare och den ordinarie instruktören blir sjuk. 

Huvudvärken vägrar för övrigt att släppa taget och jag har både rullat på foam-roller och fått stenhård massage av min käre sambo. Han gav nacken en rejäl omgång med en svindyr italiensk olivolja som han fått i present av en PT-kund. Tror att oljan hade gift sig bättre med en sallad än på min sargade nacke. Men det gjorde förhoppningsvis nytta. 

Godnatt. Imorgon kör vi en mindre stressig dag tack. 


Ångesten i ögonen när man rullar på sin foamroller. Brutal rackare. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar