Powered By Blogger

måndag 14 september 2015

Inleder hårt

Holy moly. Fullt ös idag alltså. Man vet att man lever. Så att säga. 

Jobba. Sitta i möten. Kasta i sig en matlåda. Sitta i möten. Jobba lite till. Göra veckans rush till pendeln. 

Kvista hem i motvinden och plocka upp mini som skulle iväg på dans. Jag slängde också på mig träningskläder och passade på att träna lite för min grymma kollega Elin under tiden mini gjorde blandade småhopp och vickade på höfterna. 

Hem och kasta i barnen lite käk och byta linne. Åka tillbaka till gymmet och instruera ett spinningpass, då en av instruktörerna låg i influensa. Mycket folk och riktigt bra ös! Mina ben var dock rätt slitna efter trippel-träningen igår... 

Hem och inspektera Moas glugg. Första tanden är tappad, som hon har längtat! 

Landa i soffan framför Idol med min andra hälft och en helt galet god köttfärssås. Han kan min man. 

Påminna mig om tandfen och att betsla avgiften till föräldraföreningen på dagis. 

Min måndag. Typ.

Laterala burpees med fru Wistrand

Indian i mammas nattlinne och med första gluggen! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar