Powered By Blogger

söndag 6 september 2015

Family-business

Hösten har verkligen gjort entré. Satan i gatan vad det har varit ruggigt idag. Jag och Moa tog oss runt tipspromenaden i Vidingsjö tillsammans med mormor och morfar -mini på cykel, vi andra by foot, i förmiddags. Det är den friska luft jag har lyckats suga i mig idag, annars har det ju liksom känts mest rimligt med inomhusaktiviteter. Som typ träning på gymet. 

Familjeföretaget som sagt. Medan jag rev av en bodypump-klass toppat med ett spinningpass hade Patric PT-kunder och de två små tränade och roade sig på egen hand. Och innan moralpanik utbryter så vill jag bara klargöra att barnen inte körde tung bänkpress eller jobbade med fria vikter. Ni kan vara helt lugna. Gymet är ju lite deras andra hem och dom vet exakt vad dom får och inte får göra. 

Då så. Dags att styra upp nästa vecka. Det är danskurser som startar, tandläkartider, bodypump-kvartal, tjänsteresor till Köpenhamn och ytterligare 114 saker. Tjoho! Vi kör. 


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar