Powered By Blogger

onsdag 26 november 2014

Text som lever sitt eget liv

Men vad är det för fel på min kära bloggportal "blogger"? Kolla förra inlägget till exempel, den byter ju textstil lika frekvent som Linda Rosing byter pojkvän. Irriterande! Strukturfascist som jag är (ja, inte när det gäller ordningen hemma alltså..) får jag lite panik av detta, det är typ som att sitta och skriva ett remissvar på jobbet och inleda med "Arial", hoppa över till "Times new roman" och avsluta med "Verdana" -otänkbart och ångestframkallande att bara tänka på! 

Så mina kära bloggvänner som använder samma portal (eller för den del andra tekniska människor), what's wrong? Och nä, jag orkar verkligen inte blogga från en dator, i 99,9% bloggar jag från min kära i-phone och kommer fortsätta med detta.

Och kära läsare: hav överseende med detta och gå inte omkring och tro att jag har tömt minibaren och därför går crazy bland textstilarna, detta är utanför min kontroll. Så nu vet ni det! 


Bättre kuddar på detta hotell, men fi fan så stora dom är! Vad är grejen med det???

3 kommentarer:

  1. Delar de ut nässpray istället för choklad på kudden nu för tiden...? 😉

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ha, ha! Ja visst är det service på högsta nivå Carro!

      Radera
  2. Verkligen! Undra om de kör allergitabletter på våren 😉

    SvaraRadera