Powered By Blogger

torsdag 6 november 2014

Let it snow

Vad fan hände inatt? Jag vaknar upp till nån form av snöstorm och jublande barn som skriker att vi måste ut och hugga oss en julgran. Direkt! Själv ville jag mest lägga mig ner och gråta. Inte snö än. Herregud jag gick ju runt i jeansshorts och flipflops typ i förrgår.. 

Min käre sambo tog iallafall på sig hjälterocken och åkte ut i ottan för att införskaffa en neongrön snöskrapa/borste åt mig och passade även på att fylla på spolarvätska. Sånt som jag hatar. Kärlek på hög nivå! Själv fick jag panikleta efter vinteroveraller, vantar och mössor. Kaos. As usual. 

För övrigt vet jag inte vad som är värst: snöblasket eller träningsvärken i mina gluteus maximus (mina piffiga små skinkhalvor alltså..) Det går typ på ett ut. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar