Powered By Blogger

onsdag 26 november 2014

Polskan

Jaha, då har man föreläst för en stor bunch med människor ackompanjerad av en förpackning Kleenex i pulpeten. Jädrar vilken snorkonsert. 

Och herregud vad jag ältar och gottar mig i min förkylning -get over it! Det är en förkylning, inte digerdöden jag drabbats av. 

Hursomhelst har dagen passerat utan missöden och publiken verkade nöjd. Och jag är trött, det tar på krafterna att spela skärpt. Nu tuffar jag mot Stockholm för nya uppdrag imorgon, om jag längtar hem? Som fasen. 

För övrigt utspelade sig följande när jag stod och väntade på att hämta ut min väska på hotellet: en äldre man knackar mig på axeln när jag står i kön och säger "excuse me are you from Poland"? Jag:"ehhh, no im from Sweden". Silverräven: "you look very polish". 

What the fuck, ser jag polsk ut? Seriöst, jag fixade ju min utväxt i fredags, men det hjälpte visst inte... Ja, ja Isabella Scorupco är väl typ halv-polsk, hoppas att det var den kopplingen han gjorde...troligt va?! 

Sängarna får för övrigt toppbetyg. Kudden ett fett minus -stor som satan. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar