Powered By Blogger

lördag 22 november 2014

Blod och maränger

Lördag. Och en himla massa bra grejer har redan hunnits med. Bland annat följande: 

• instruerat två pass på gymet. Första gänget var sex sköna bönor från Västgötaslätten, som är här på besök i helgen. Jäklar vilka kämpar! Det är så galet kul att instruera för folk som kliver in med pannben av granit och vägrar ge sig. Dessutom fick jag ett superfint träningslinne som tack för att körde skiten ur dom. TACK! 


Det andra gänget jag körde med var också grymma kämpar. Tyvärr råkade jag slänga en medicinboll på en av deltagarnas näsa och blodvite uppstod. Det känns ju sådär när instruktören klubbar ner deltagarna -lovar att skärpa mig... 

Rödmärkt näsa. Sorry Sara! 

• pussat och kramat mina föräldrar som återvänt från andra sidan jorden. Lovely! Dessutom hade dom köpt världens finaste väska åt mig, lycka! Och förstås massor presenter åt barnen -vi blir rejält bortskämda. 

• fin-fikat med barnens farfar på Lanemos. Mini slog till på en fet räkmacka och en jättemaräng. Hon är inte direkt blyg när det vankas godsaker... 



 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar