Powered By Blogger

lördag 5 januari 2013

Vuxendate

Jag har inlett dagen med sovmorgon (tack P) och efterföljande brakfrukost. Godast idag var smoothien gjord på blåbär, hallon, banan och fet yoghurt. Jag får galet mycket sommarvibbar när jag känner smaken av blåbär och hallon som plockades ute på landet under varma dagar i somras. Längtan efter sommaren är stor. För att inte säga enorm.

Kottarna är avsläppta hos mormor och morfar och jag och P laddar för att hyra släp, släpa skräp och besöka tippen ett antal gånger. Yihaaa. Ja, när man äntligen får lite vuxentid är det sådana trevligheter som står på agendan. Jag kan ju komma på tusen saker jag hellre hade gjort, men har vi tur kanske vi hinner med en lyxlunch på tumanhand på Mc Donken:-)

Trevlig helg gott folk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar