Powered By Blogger

onsdag 2 januari 2013

Dåligt avslut

Jag får just nu storstryk av min käre sambo i Wordfeud (kan jag få nån enda liten vokal liksom?!), jag har börjat få ont i mitt vänstra öra (inte öroninflammation igen, tack) och jag hittade precis en Mamma Scan köttbulle under min kudde (nej, det är aldrig en bra idé att låta kidsen kuta runt och småäta, det hamnar livsmedel på de mest udda ställen).

Jag lägger den här dagen till handlingarna och ska avrunda med att läsa vidare i Kallentofts senaste bok. Helt ärligt är jag inte helsåld på Kallentoft. För mig är själva behållningen att det kretsar kring Linköpingsmiljöer, annars vet i tusan om jag tycker att de är nåt extra...jag har lite svårt för det där med att offren (alltså dom döda) alltid ska ha egna kapitel och "tala". Känns fishy på nåt vis.

Sleep tight där ute! Snart torsdag. Snart helg.

2 kommentarer:

  1. Men vad gullig du är - gärna!

    När kör du dina specialnybörjarpass för oss med tränings/gym-fobi? :-)

    Tack för peppen!

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag fixar det, återkommer så fort det är fixat! Jag kommer tyvärr inte köra några nybörjarpass i vår, utan bara ett "vanligt" TRX-pass på torsdagkvällar, men det kommer du att greja utan problem! Vi kan ta en privat visning av gymet och lite "prova-på-träning" innan, så att du känner dig trygg! Kram till dig!

      Radera