Powered By Blogger

tisdag 22 januari 2013

Grattis Maja!

Idag har du, min älskade dotter, funnits i våra liv i fyra år. Det är en obeskrivligt stor lycka att få vara mamma till dig och jag är så stolt över den kloka, omtänksamma och varma lilla person du är.

Trots att du bara är fyra år har du lärt mig så otroligt mycket. Du har fått mig att förstå att kärlek kan vara okomplicerad och så innerligt stark att hjärtat nästan svämmar över. Du lärt mig att njuta mer av stunden och att våga stanna upp och njuta av små saker i vardagen. Du har så många gånger, bara genom att vara du, gjort mig varm och lycklig i själen och fått din stressade mamma att inse vad som verkligen är betydelsefullt i livet.

Maja, jag önskar dig all lycka i världen. Jag hoppas av hela mitt hjärta att du kommer att växa upp och bli en trygg, modig och lycklig tjej och jag lovar att jag ska göra allt som står i min makt för att coacha dig på resan genom livet.

Grattis på födelsedagen fina lille unge, om du bara visste hur ofantligt mycket jag älskar dig!



3 kommentarer:

  1. Vad fint skrivet, jag blir ju aldelles tårögd här ju. Och grattis till din fina Maja.

    SvaraRadera
  2. Så fint skrivet, kärleken till barnen- finns inget finare! Grattis till fyraåringen hoppas dagen blev bra!

    SvaraRadera