Powered By Blogger

måndag 14 januari 2013

Kvällslöpning

Jag avrundade kvällen med drygt 9 kilometers löpning runt Stångån i sällskap av Helena. Jag var osäker på hur det skulle funka med tanke på migränen tidigare idag, ofta blir jag ett vrak efteråt, men kroppen kändes faktiskt helt okej. Vi tog det dessutom lugnt och försiktigt, det var mer fokus på att prata skit och njuta av rundan än att pressa oss och jaga tider. Jag hade mina nya broddar på skorna, och det funkade klockrent! Greppet blev galet bra. 79 spänn på Biltema är löjligt billigt, helt klart en vettigt investering för er som vill springa eller promenixa utan att bryta lårbenshalsen.



2 kommentarer:

  1. Köpte oxå broddar på bilis idag! Vilket grepp! Tack Stina! Det fick suget tillbaka att springa igen! ;)
    /Kicki

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad kul Kicki! Ja, visst blir det grymt grepp för liten peng! Kram

      Radera