Powered By Blogger

söndag 13 januari 2013

Färgglad träning

Jag älskar verkligen träningskläder. Om jag kunde skulle jag inte banga att gå till jobbet i tights, nån överdel i funktionsmaterial och Nikes på fötterna. Jag är dock osäker på om det skulle uppskattas om jag helt plötsligt dök upp som Sporty-Spice på kontoret, så jag fortsätter nog vara lite businessklädd när jag är där.

Träningskläder med glada färger gör mig extra glad. Jag älskar ju rosa och det är helt klart den färg som är mest vanligt förekommande på mina träningsoutfits. Turkost är en annan favoritfärg och på mitt senaste styrketräningspass hade jag ett nytt linne från Better Bodys som är just turkost. Lite solbränna hade ju inte skadat för att göra linnet och färgen rättvisa. Men man kan ju inte få allt här livet..

Nu ska inta soffan och ladda för den kommande veckan. Det är en hel del på g, så bäst att njuta ordentligt av söndagskvällen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar